مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-11اقتصادي

رشد 78درصدی حدنگاری اراضی کشاورزی


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در حوزه اراضی کشاورزی حدنگاری از 78 هزار هکتار به 6 میلیون هکتار رسیده و رشدی 87 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دومین همایش ملی ایده های تحول آفرین ثبتی با بیان اینکه هزار و 600 ایده با این هوای واصل شده است و 31 ایده در معاونت های تخصصی اجرایی شدند گفت: سطح علمی همایش امسال از سال گذشته بالاتر است و در حوزه هوش مصنوعی آثار خوبی واصل شده است.

وی ادامه داد: 22 بهمن پلتفرم جامع سازمان رونمایی خواهد شد و بسیاری از سامانه های سازمان نیز باز طراحی شده است و با ایجاد سامانه پرداخت ها از 80 درصد مراجعات کاسته شد.

بابایی اظهار کرد: با راه اندازی پلتفرم جامع بسیاری از خدمات سازمان غیر حضوری خواهد شد و سازمان ثبت موفق بها کسب 78 درصدی رضایت میان مردم شده است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بابیان اینکه باید از هوش مصنوعی بیشترین استفاده را داشته باشیم گفت: از 22 بهمن چهره جدیدی از سازمان را با بهره گیری از فناوری های نوین خواهیم دید.

وی درباره کاداستر گفت: حدنگاری از اولویت های سازمان ثبت است و موفق شده ایم مساحت حدنگاری عرصه های ملی از 86 میلیون هکتار به 135 میلیون هکتار برسانیم و بیش از 99 درصد از عرصه های ملی حدنگاری شدند و عمده تالاب ها حدنگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 78درصدی حدنگاری اراضی کشاورزی

رشد 78درصدی حدنگاری اراضی کشاورزی