مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-01سياسي

جدال مرگ و زندگی در جاده های غیراستاندارد منطقه ترشیز


سال 85 بود که دولت نهم موضوع دوبانده شدن جاده شادمهر به کاشمر که به دلیل تلفات بسیار به جاده مرگ شهرت یافته را به تصویب رساند، اما تا به امروز که 17 سال می گذرد به جزء عملیات قطعه اول تا مقابل پمپ بنزین کیلومتر 16 که آن هم توسط شهرداری انجام شد حتی یک کیلومتر .

- ایسنا/خراسان رضوی سال 85 بود که دولت نهم موضوع دوبانده شدن جاده شادمهر به کاشمر که به دلیل تلفات بسیار به جاده مرگ شهرت یافته را به تصویب رساند، اما تا به امروز که 17 سال می گذرد به جزء عملیات قطعه اول تا مقابل پمپ بنزین کیلومتر 16 که آن هم توسط شهرداری انجام شد حتی یک کیلومتر دیگر آن نیز به بهره برداری نرسیده است.

در طول این سال ها نمایندگان مجلس و سایر مسوولان ذیربط تنها در مقاطع زمانی وعده هایی دادند که هیچ کدام از آن ها محقق نشده است، خردادماه پارسال بود که شخص استاندار با حضور در منطقه کاشمر و بازدید از محور شادمهر به کاشمر اعلام نمود بر اساس برنامه زمان بندی و متمرکز کردن منابع قطعه دوم و سوم این پروژه در شهریورماه امسال تکمیل خواهد شد.

او همچنین بیان کرد تمامی110 کیلومتر سه راهی شادمهر تا انابد تا پایان سال 1403 تکمیل و به بهره برداری برسد.

البته این موضوعات تنها مختص محور کاشمر به شادمهر نیست و مردم از محقق نشدن وعده های مسئولان در خصوص وضعیت اسفبار باقی محورهای منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال مرگ و زندگی در جاده های غیراستاندارد منطقه ترشیز

جدال مرگ و زندگی در جاده های غیراستاندارد منطقه ترشیز