مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-05سياسي

آماده همکاری با مسئولان نجف به منظور افزایش رفاه زائران اربعین


معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: آماده هرگونه همکاری با مسئولان نجف به منظور افزایش رفاه زائران اربعین و خدمت رسانی به آنها هستیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در دیدار با معاون استاندار نجف اظهار کرد: مردم ایران و عراق تاریخ، فرهنگ، دین، مذهب و ارزشهای مشترک دارند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی افزود: همچنین این 2 کشور دشمن مشترک داشته و دارند و در مسیر دفاع از حرم اهل بیت (ع) با تقدیم شهیدانی همچون شهید سلیمانی و المهندس، همخون شده اند.

وی با بیان این که آماده هرگونه همکاری با مسؤولان نجف به منظور افزایش رفاه زائران اربعین و خدمت رسانی به آنها هستیم افزود: اعزام هزار نیروی پاکبان و راننده اتوبوس و نیروی فرهنگی به اربعین از جمله خدمات در نظر گرفته شده برای اربعین است.

حجت الاسلام گنابادی نژاد گفت: ساخت کارخانه ظرف یک بار مصرف نیز مورد حمایت است و شهرداری مشهد در این زمینه بررسی های لازم را انجام خواهد داد.

دشمن مشترک همبستگی ایران و عراق را تقویت می کند در این دیدار، هاشم الکرعابی، معاون استاندار نجف گفت: محبت به امام علی (ع) مردم ایران و عراق را دور هم جمع می کند و دشمن مشترک باعث همبستگی بیشتر این 2 ملت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده همکاری با مسئولان نجف به منظور افزایش رفاه زائران اربعین

آماده همکاری با مسئولان نجف به منظور افزایش رفاه زائران اربعین