مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-14فرهنگي

برگزیدگان دومین جام قرآنی «ضحی» معرفی شدند


آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت استان و دومین دوره جام قرآنی «ضحی» گیلان با حضور حامد منیری، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت وزارت ارشاد در تالار مرکزی رشت برگزار و  از 6 پیشکسوت قرآنی استان و برگزیدگان مسابقات تیمی قرآن تقدیر شد.

- ایسنا/گیلان آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت استان و دومین دوره جام قرآنی ضحی گیلان با حضور حامد منیری، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت وزارت ارشاد در تالار مرکزی رشت برگزار و  از 6 پیشکسوت قرآنی استان و برگزیدگان مسابقات تیمی قرآن تقدیر شد.

آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت استان و دومین دوره جام قرآنی ضحی گیلان، شب گذشته با حضور حامد منیری، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت وزارت ارشاد و محمدمهدی نیازمند، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان و رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و جامعه قرآنی استان در تالار مرکزی رشت برگزار و از 6 پیشکسوت قرآنی اوایل انقلاب و برگزیدگان مسابقات تیمی قرآن تقدیر شد.

حامد منیری، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت وزارت ارشاد در این آیین با بیان اینکه سیاست ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر مبنای خواسته صریح وزیر انقلابی و معاون قرآن و عترت، حمایت حداکثری از فعالیت های قرآن و عترت و تاکنون این امر به جد اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان دومین جام قرآنی «ضحی» معرفی شدند

برگزیدگان دومین جام قرآنی «ضحی» معرفی شدند