مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:062023-06-22سياسي

انجام قطعی اقدامات زیرساختی مسکن ملی در 16 شهر همدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز در شورای اداری با بیان اینکه سال گذشته در شهر همدان بحران آب داشتیم اما با اقدامات صورت گرفته امروز آب سالم در اختیار مردم است اظهار کرد: برای پایداری آب از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم که در این راستا برخی کارها انجام می شود و بعد اطلاع رسانی می کنیم.

وی با بیان اینکه احداث تصفیه خانه به سرانجام رسیده است گفت: آبرسانی به روستاهای کبودراهنگ و مناطق کم آب را نیز پیگیری کردیم و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

استاندار همدان با بیان اینکه در حوزه نهصت ملی مسکن کارهای زیرساختی در 16 شهر به شکل قطعی حل شده و در 16 شهر هم توافقات در حال انجام است گفت: ساخت 11 هزار واحد مسکن با حضور مسئولان آغاز شد که قدردان اقدامات جهادی آنها هستیم و قول داده شده بعد از دو سال کلید منازل به افراد داده شود.

  وی از پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان خبر داد و با بیان اینکه امیدواریم با عمده اعتبارات دریافتی اقدامات اثرگذاری داشته باشیم افزود: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را هم در پیش رو داریم که رهبری بر چهار راهبرد سلامت، مشارکت مردم، امنیت و رقابت تاکید دارند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه تاکید مقام معطم رهبری به موضوع امیدآفرینی است گفت: در فضای عمومی باید امیدآفرینی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام قطعی اقدامات زیرساختی مسکن ملی در 16 شهر همدان

انجام قطعی اقدامات زیرساختی مسکن ملی در 16 شهر همدان