مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-04سياسي

تهران رنگ غدیر می گیرد


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: پایتخت با اکران فرهنگی پویش مهمونی 10 کیلومتری ، اهتزاز هزاران پرچم و ابر پرچم، نصب المان های حجمی، - مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: پایتخت با اکران فرهنگی پویش "مهمونی 10 کیلومتری"، اهتزاز هزاران پرچم و ابر پرچم، نصب المان های حجمی، نورآرایی و آذین بندی محور امام حسین (ع) تا میدان آزادی آماده برگزاری هرچه باشکوه ترعیدغدیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رضا صیادی در آستانه فرارسیدن عید غدیر از آمادگی پایتخت برای برگزاری مهمانی 10 کیلومتری در محور میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی خبر داد و گفت: در غدیر امسال شاهد اجرای یک طرح ویژه نورپردازی و آذین بندی میدان های انقلاب و فردوسی، نورآرایی ویژه میدان ولی عصر(عج) و مسیر خیابان انقلاب خواهیم بود.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران، نصب و جانمایی المان های نوری و جشن نور در طول مسیر همچنین نورافشانی در 87 نقطه از فضای شهری و اجرای 8 ویدئو مپینگ تکمیل کننده بخش نورآرایی و نورباران تهران در شب عید است.

صیادی، اهتزاز هزاران پرچم و ابر پرچم در سطح فضای شهری پایتخت را از دیگر برنامه های مدیریت شهری برای جشن عید غدیر اعلام کرد و افزود: در همین راستا نصب بیش از 20 هزار پرچم بزرگراهی و محله ای علی ولی الله شهر را به نام حضرت علی (ع) متبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران رنگ غدیر می گیرد

تهران رنگ غدیر می گیرد