مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:302023-06-26فرهنگي

نقاشی واقعه غدیرخم در دانشگاه هنر شیراز


واقعه غدیر خم توسط علی بحرینی در دانشگاه هنر شیراز نقاشی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد زارع مهذبیه بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه این رویداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: دانشگاه هنر شیراز با هدف تبیین و نهادینه سازی فرهنگ والای غدیر اقدام به برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی با موضوع غدیر خم نموده است.

وی افزود: این جشنواره که در شش رشته طراحی پوستر، حروف نگاری، تصویرسازی، خوشنویسی، کارتون و نقاشی با حضور داوران برجسته کشوری ترتیب یافته است، به دلیل استقبال و درخواست مکرر هنرمندان، تا یکم شهریورماه تمدید شده است و علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

رییس انجمن هنرهای تجسمی فارس خبر داد: در راستای برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی با موضوع غدیر خم ، این جشنواره برای تولید آثار فاخر هنری در طول دوره فراخوان، اساتید مطرح کشور در رشته های مختلف هنری دعوت خواهد کرد و در اختتامیه این جشنواره، تمامی آثار در قالب نمایشگاهی به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا، علی بحرینی با حضور در دانشگاه هنر شیراز، با تکنیک رنگ روغن، واقعه ی غدیر خم را در ابعاد 120 در 100 نقاشی کرده و آن را به دبیرخانه ی جشنواره اهدا نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاشی واقعه غدیرخم در دانشگاه هنر شیراز

نقاشی واقعه غدیرخم در دانشگاه هنر شیراز