مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 21:552023-07-03پزشكي

مرکز تسهیلات زایمانی بخش اسماعیلی جیرفت به زودی بهره برداری می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: خانه بهداشت نیمه تمام حسین آباد و پانسیون پزشک سوم مرکز بلوک تکمیل خواهد شد و مرکز تسهیلات زایمانی هم با تامین برق مورد نیاز تجهیز و راه اندازی می شود.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: خانه بهداشت نیمه تمام حسین آباد و پانسیون پزشک سوم مرکز بلوک تکمیل خواهد شد و مرکز تسهیلات زایمانی هم با تامین برق مورد نیاز تجهیز و راه اندازی می شود.

دکتر علی اصغر خیرخواه 12 تیرماه در حاشیه بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی بخش اسماعیلی و بلوک شهرستان جیرفت اظهار کرد: به کمبودهای بهداشتی و درمانی منطقه اشراف داریم، قسمت عمده مشکلات ساختاری است و نیاز به اعتبار دارد.

وی با بیان اینکه توزیع خدمات بهداشتی و درمانی بر اساس سامانه سیب انجام می شود، افزود: نیرو بر اساس جمعیت ساکن در منطقه اختصاص داده می شود و شاخص وزارت بهداشت جمعیت است، طبق قانون و بر اساس جمعیت دو پزشک باید در این منطقه فعالیت داشته باشد، اما با پیگیری های صورت گرفته و بر اساس ضرورت پزشک سوم هم طی یک ماه گذشته مستقر شده است.

خیرخواه با اشاره به اهمیت بکارگیری نیروی بومی و ماندگار در منطقه تصریح کرد: مردادماه امسال وزارت بهداشت آزمون استخدامی دارد که کمبود نیروهای بهداشتی به میزان قابل توجهی برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تسهیلات زایمانی بخش اسماعیلی جیرفت به زودی بهره برداری می شود

مرکز تسهیلات زایمانی بخش اسماعیلی جیرفت به زودی بهره برداری می شود