مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:152023-07-08سياسي

یزد و گیومری ارمنستان ظرفیت های همکاری زیادی در حوزه نرم افزاری دارند


دستیار ویژه شهردار گیومری ارمنستان با اشاره به ضرورت تقویت پیمان خواهرخواندگی دو شهر، گفت: یزد و گیومری ارمنستان ظرفیت های همکاری زیادی در حوزه نرم افزاری دارند.

- ایسنا/یزد دستیار ویژه شهردار گیومری ارمنستان با اشاره به ضرورت تقویت پیمان خواهرخواندگی دو شهر، گفت: یزد و گیومری ارمنستان ظرفیت های همکاری زیادی در حوزه نرم افزاری دارند.

آرام شابویان امروز شنبه در دیدار با شهردار و مدیران شهرداری یزد، اظهار کرد: از میهمان نوازی و دعوت یزد تشکر می کنیم و تاکنون از حضور در شهر زیبا و تاریخی یزد لذت بردیم.

وی با بیان اینکه یزد پیشینه تاریخی زیاد به همراه مردمانی میهمان نواز و خونگرم دارد، عنوان کرد: بسیار امیدواریم و علاقه مند هستیم که روابط بین دو شهر را ادامه داده و این روابط گسترش پیدا کند.

دستیار و مشاور شهردار گیومری ارمنستان با بیان این که زمینه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانیم با هم همکاری داشته باشیم، افزود: در حوزه های نرم افزاری، ساخت بردهای الکترونیکی، صنایع دستی و موارد دیگر می توانیم همکاری های خوبی با هم داشته باشیم.

وی عنوان کرد: اراضی بسیار خوب و مرغوبی ما در شهر گیومری داریم که از آن می توانیم برای تولید در حوزه های صنعتی و صنایع دستی استفاده کنیم و علاقه مند به گسترش فعالیت ها در این حوزه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد و گیومری ارمنستان ظرفیت های همکاری زیادی در حوزه نرم افزاری دارند

یزد و گیومری ارمنستان ظرفیت های همکاری زیادی در حوزه نرم افزاری دارند