مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:462023-07-16اقتصادي

رفع مشکل آب ایلام به 700 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است


استاندار ایلام از قول مساعد وزیر نیرو برای تامین 700 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز جهت اصلاح شبکه آب رسانی شهر ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا صبح یکشنبه در بازدید سرزده از شرکت آبفای استان گفت: طی تماس تلفنی با وزیر نیرو قول مساعد داده شد که 700 میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح شبکه ی آب رسانی شهر ایلام تامین شود.

وی با بیان اینکه میزان مصرف آب برای بخش های خانگی، صنعتی و تجاری ایلام محاسبه شود، افزود: مشکلات حوزه آب به عنوان مطالبه جدی مردم شهر ایلام باید برطرف و آب رسانی به مناطق مختلف شهر ایلام باید متوازن شود.

استاندار ایلام خواستار بررسی میزان پِرتی آب و مصرف بخش های مختلف خانگی، صنعتی و تجاری شهر ایلام شد و با اشاره به مشکلات تنش آبی در شهر به علت فرسودگی شبکه آب رسانی و پرتی آب، بیان کرد: در تماس تلفنی با وزیر نیرو، مشکلات تنش آبی شهر ایلام به استحضار وزیر رسید و در خصوص تامین اعتبارات مورد نیاز برای اصلاح شبکه آب رسانی شهر ایلام با وزیر نیرو رایزنی شد.

بهرام نیا با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امورات و خواسته های مردمی، یاداور شد: خدمات دهی بی وقفه به مردم باید مورد توجه همه مدیران باشد و مشکلات پرتی آب و تامین آب تمام وقت و متوازن برای تمامی مناطق شهر در دستور کار قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل آب ایلام به 700 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است

رفع مشکل آب ایلام به 700 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است