مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 21:002023-06-26سياسي

اقدامات سلبی و ایجابی مسئولان آبیک در حوزه عفاف و حجاب توامان باشد


سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک اقدامات ایجابی و سلبی در حوزه حجاب و عفاف را ضروری دانست و بر عدم ارائه خدمات به مراجعین با کشف حجاب از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، حجت الله مددخانی در جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان آبیک که عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری آبیک شهرستان برگزار شد، اقدامات ایجابی و سلبی را همزمان با هم در حوزه حجاب و عفاف ضروری دانست و اظهار کرد: علاوه بر اقدامات ایجابی در حوزه عفاف و حجاب از جمله نشست های توجیهی، کرسی های آزاد اندیشی، هیئت های اندیشه ورز و فضاسازی و نصب بنر، انجام اقدامات سلبی هم ضروری است.

  وی با بیان اینکه پذیرفته نیست در مجموعه دولتی، فردی کشف حجاب کند افزود: مسئولان و دستگاه های اجرایی نباید به افرادی که در ادارات، مکان های دولتی، مجموعه های تحت نظارت و منتسب به دولت حضور می یابند و کشف حجاب کرده باشند خدمات ارائه دهند بنابراین اگر از سوی هر دستگاهی در این زمینه کوتاهی شود به عنوان ترک فعل، توسط دستگاه قضایی برخورد لازم صورت می گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: متصدیان اصناف، متولیان رستوران ها، کافه ها و مجتمع های بین راهی و فروشگاه ها اجازه ندارند به مراجعه کنندگانی که کشف حجاب کرده اند خدمات ارائه دهند که لازم است تدابیر مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات سلبی و ایجابی مسئولان آبیک در حوزه عفاف و حجاب توامان باشد

اقدامات سلبی و ایجابی مسئولان آبیک در حوزه عفاف و حجاب توامان باشد