مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-11سياسي

رزمایش نیروهای مسلح یمن در استان مأرب


نیروهای مسلح یمن با حضور یگان های پیاده نظام، مکانیزه، توپخانه و پهپادی این کشور در استان مأرب یک رزمایش نظامی انجام دادند.

- نیروهای مسلح یمن با حضور یگان های پیاده نظام، مکانیزه، توپخانه و پهپادی این کشور در استان مأرب یک رزمایش نظامی انجام دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری المسیره، رزمایش روز ولایت در منطقه سوم نظامی یمن در شهرستان صرواح استان مأرب با حضور محمد العاطفی، وزیر دفاع، محمد عبدالکریم الغماری، رییس ستاد کل ارتش یمن، محمد صالح النعیمی از اعضای شورای عالی سیاسی یمن و مبارک المشن الزایدی، فرمانده منطقه سوم نظامی برگزار شد.

در این رزمایش یگان های پیاده، مکانیزه، تک تیرانداز، توپخانه، ضد زرهی و پهپادی شرکت داشتند و به تمرین نظامی و عملیات هجومی ضد اهداف فرضی پرداختند.

این رزمایش سطح پیشرفته قابلیت، مهارت های نظامی بالا و توانایی نیروهای مسلح یمن را در نبرد با متجاوزان و اشغالگران به نمایش گذاشت.

نیروهای شرکت کننده در این رزمایش، آمادگی نظامی خود را برای انجام و شرکت در هرگونه عملیات نظامی مورد نیاز در مقابله با نیروهای متجاوز و مزدور و بیرون راندن آنها را از خاک یمن به نمایش گذاشتند و بر آن تأکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش نیروهای مسلح یمن در استان مأرب

رزمایش نیروهای مسلح یمن در استان مأرب