مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:052023-06-27سياسي

امکانات اداری اراک در اختیار کاندیداهای انتخابات قرار نگیرد


فرماندار اراک با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سال جاری، تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید توجه داشته باشند که امکانات اداری در اختیار کاندیداهای انتخاباتی قرار نگیرد.

- ایسنا/مرکزی فرماندار اراک با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سال جاری، تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید توجه داشته باشند که امکانات اداری در اختیار کاندیداهای انتخاباتی قرار نگیرد.

امیر هادی ششم تیرماه در جلسه شورای اداری شهرستان اراک اظهار کرد: جمهوری اسلامی از روز شکل گیری تا به امروز در زمان های مختلف و در مقاطع بسیار سرنوشت سازی سربلند از همه پیچیدگی ها بیرون آمده و اینها نشان از توجه خداوند به حاکمیتی است که ثمره خون شهیدان بوده و همه از این جهت به شهیدان بدهکار هستیم.

وی افزود: دستیابی کشور به فناوری موشکی که توسط سپاه پاسداران انجام شد، محصول حرکت رو به جلو و دل دادن این افراد به انقلاب و ذات قدس الهی است، اینها دلدادگانی بودند که خود را برای میدان های سخت آماده کرده بودند.

فرماندار اراک اضافه کرد: در عرصه خدمتگذاری در کشور علیرغم اینکه همه بمباران های رسانه ای و تبلیغاتی علیه کشور صورت گرفته و همه ابزارهای غرب برای زمین زدن ایران به میدان آمد، اما دولت سیزدهم توانسته با محدودیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات اداری اراک در اختیار کاندیداهای انتخابات قرار نگیرد

امکانات اداری اراک در اختیار کاندیداهای انتخابات قرار نگیرد