مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-08اجتماعي

احداث نیروگاه خورشیدی در منطقه تقویت فشار گاز اراک


سرپرست معاونت پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از احداث نیروگاه خورشیدی در منطقه تقویت فشار گاز اراک توسط متخصصان این سازمان خبر داد.

- سرپرست معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی خبر داد احداث نیروگاه خورشیدی در منطقه تقویت فشار گاز اراک ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست معاونت پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از احداث نیروگاه خورشیدی در منطقه تقویت فشار گاز اراک توسط متخصصان این سازمان خبر داد.

توحید لطفی، با اعلام این خبر گفت: بر اساس امضای قراردادی بین سازمان جهاد دانشگاهی استان و منطقه هفت عملیات انتقال گاز ایران، نیروگاه 25 کیلوواتی برق خورشیدی در منطقه هفت عملیات انتقال گاز تأسیسات تقویت فشار گاز اراک به صورت متصل به شبکه، در مدت دو ماه و به ارزش 3.

3 میلیارد ریال به همت جهادگران و متخصصین این سازمان احداث می شود.

وی بر لزوم توجه به انرژی تجدیدپذیر در کشور تأکید و از رفع موانع و تأمین اعتبار سازمان های دولتی در این حوزه استقبال کرد.

وی با بیان اینکه انرژی تجدیدپذیر از منابع تأمین انرژی رایگان و پاک است و موجب کاهش و صرفه جویی در مصرف انرژی فسیلی مانند گاز و نفت می شود، از پیش قدمی مسئولان نفت کشور در این حوزه قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث نیروگاه خورشیدی در منطقه تقویت فشار گاز اراک

احداث نیروگاه خورشیدی در منطقه تقویت فشار گاز اراک