مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:152023-06-25پزشكي

خدمات رایگان دامپزشکی کاشان در روز عید قربان


رییس اداره دامپزشکی شهرستان کاشان گفت: کشتارگاه کاشان هم زمان با روز عید سعید قربان و به منظور تأمین سلامت عمومی جامعه و حفظ محیط زیست، آماده ارائه خدمات رایگان به شهروندان است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره دامپزشکی شهرستان کاشان گفت: کشتارگاه کاشان هم زمان با روز عید سعید قربان و به منظور تأمین سلامت عمومی جامعه و حفظ محیط زیست، آماده ارائه خدمات رایگان به شهروندان است.

عباس شاه میرزایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهروندان برای حفظ سلامت خود و بهداشت جامعه لازم است، دام قربانی را از مراکز مجاز عرضه دام تهیه کرده و از قربانی کردن دام در منزل و خارج از کشتارگاه خودداری کنند.

وی با اشاره به بیماری های مشترک انسان و دام افزود: شهروندان توجه داشته باشند که گوشت دام ذبح شده را به مدت 24 تا 48 ساعت در دمای صفر تا 4 درجه نگهداری کنند و هنگام خرد کردن گوشت از دستکش استفاده کنند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان کاشان، تصریح کرد: تیم های ثابت و سیار دامپزشکی کاشان شامل کارشناسان و بازرسان بهداشتی برای نظارت بهداشتی بر دام و فرآورده های خام دامی در میدان های عرضه دام به شهروندان برای خرید دام سالم و کشت آن کمک می کنند.

شاهمیرزایی گفت: شهروندان برای بهره گیری از خدمات بهداشتی مأموران دامپزشکی یا گزارش تخلف های احتمالی در خصوص فرآورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رایگان دامپزشکی کاشان در روز عید قربان

خدمات رایگان دامپزشکی کاشان در روز عید قربان