مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-18سياسي

ساماندهی توزیع آب حبله رود ،لازمه رونق کشاورزی در گرمسار و آرادان


به گفته مسوولان،مدیریت و ساماندهی توزیع آب رودخانه حبله رود به عنوان تنها رودخانه دائمی در غرب استان سمنان نقشی محوری در رونق کشاورزی در شهرستان های گرمسار و آرادان دارد.

- ساماندهی توزیع آب "حبله رود"،لازمه رونق کشاورزی در گرمسار و آرادان ایسنا/سمنان به گفته مسوولان،مدیریت و ساماندهی توزیع آب رودخانه "حبله رود" به عنوان تنها رودخانه دائمی در غرب استان سمنان نقشی محوری در رونق کشاورزی در شهرستان های گرمسار و آرادان دارد.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان شامگاه 26 تیر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای کردوان شهرستان گرمسار اظهار کرد: بواسطه قصور و کوتاهی هایی که از سوی برخی مدیران کل در راستای تحقق وعده های داده شده صورت گرفته، از مردم عزیز روستای کردوان عذرخواهی می کنم.

وی خطاب به روستاییان افزود: من یک روستایی زاده هستم و با بحث کم آبی آشنایی کامل داشته و شما مردم روستا را درک می کنم؛ بدانید که پیگیری ها در حوزه تامین آب برای رفع مشکلات کشاورزان روستاهای منطقه از جمله کردوان در حال انجام بوده و ما همواره و در همه حال همراه شما هستیم.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: مدیران کل تا حد امکان و مقدورات موجود، تلاش و توان خود را برای تحقق وعده هایی که به مردم داده شده، بکار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی توزیع آب حبله رود ،لازمه رونق کشاورزی در گرمسار و آرادان

ساماندهی توزیع آب حبله رود ،لازمه رونق کشاورزی در گرمسار و آرادان