مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-06سياسي

تولید سالانه 4 میلیارد دارو در گیلان توسط ستاد اجرایی فرمان امام


رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به تولید چهار میلیارد دارو در سال در شرکت سبحان دارو، گفت: این شرکت دارویی نقش مهمی در تولید انواع دارو برای بیماری های خاص از جمله اعصاب و روان دارد به طوری که 10 درصد از داروهای اعصاب و روان در شرکت سبحان دارو تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عارف نوروزی ظهر امروز در دیدار با استاندار گیلان و اعضای مجمع نمایندگان گیلان در مجلس  با بیان اینکه ستاد اجرایی در تکمیل بسیاری از پروژه های عمرانی در کشور نقش بسیار مهمی دارد، اظهار کرد: تشکیل این ستاد برگرفته از روحیه محرومیت زدایی امام خمینی(ره) است که با ایثار و فداکاری نقش بسیار مهمی در تکمیل برخی از پروژه های مهم کشور دارند.

وی با اشاره به وجود 2 مجموعه بزرگ دارویی زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در گیلان گفت: شرکت سبحان دارو و سبحان آنکولوژی 2 شرکت بزرگ دارویی زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام در این استان هستند که کار توسعه آنان توسط ستاد آغاز شده است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از توسعه شرکت سبحان دارو با میزان اعتبار 300 میلیارد تومان در دو سال گذشته خبر داد و افزود: شرکت سبحان دارو با 600 نیروی انسانی یکی از شرکت های مهم است که در 2 سال گذشته برای توسعه آن 300 میلبارد تومان هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 4 میلیارد دارو در گیلان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

تولید سالانه 4 میلیارد دارو در گیلان توسط ستاد اجرایی فرمان امام