مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-21سياسي

عالمان و روحانیون مرزبانان واقعی دین هستند


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه اسلام به شدت با افراط و تفریط مخالف بوده و دین عقلانیت است، گفت: عالمان و روحانیون مرزبانان واقعی دین هستند.

- رودسر-دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه اسلام به شدت با افراط و تفریط مخالف بوده و دین عقلانیت است، گفت: عالمان و روحانیون مرزبانان واقعی دین هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رضا رمضانی شامگاه پنجشنبه در جمع روحانیون و طلاب حوزه علمیه رودسر، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت خوب شهرستان رودسر، باید در کارهای اساسی و عمرانی این شهر بیشتر برنامه ریزی و تلاش شود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه شهر رودسر عالمانی مانند آیت الله محفوظی و محمدی گیلانی را تربیت کرده است، افزود: در کنار عالمان دینی در گیلان شخصیت های علمی دیگری نیز داریم که جز برجستگان هستند.

وی در ادامه به اغتشاشات و ناآرامی های سال گذشته در کشور اشاره کرد و ادامه داد: چندین کشور غربی و عربی در جریان اغتشاشات سال گذشته با عناصر ضدانقلاب همکاری داشتند.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه امروزه برای به روز بودن روحانیت باید برای آن ها جلسات آموزشی برگزار شود، اضافه کرد: امروزه حوزه های علمیه باید روحانیونی تربیت کنند که در طراز انقلاب اسلامی و عرصه بین الملل باشند؛ حوزه علمیه باید در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عالمان و روحانیون مرزبانان واقعی دین هستند

عالمان و روحانیون مرزبانان واقعی دین هستند