مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-12سياسي

تقدیر از بانک سپه برای پیشتازی در اجرای آیین نامه مولدسازی


در مراسم رونمایی از تالار مولدسازی دارایی های دولت، از بانک سپه به دلیل پیشتازی این بانک در اجرای آیین نامه مولدسازی دارایی های دولت توسط وزیر اقتصاد تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، در مراسم رونمایی از تالار مولدسازی دارایی های دولت که با حضور دکتر سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، دکتر محمدرضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، دکتر حسین قربان زاده معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس سازمان خصوصی سازی و دکتر مجید عشقی رییس سازمان بورس در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، از بانک سپه به دلیل پیشتازی این بانک در خود اظهاری معرفی املاک 32 هکتاری (پروژه سپه شهر) تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم لوح تقدیر و قدردانی از بانک سپه توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی به دکتر مصطفی پرتو افکنان عضو هیأت مدیره بانک سپه اهدا شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در این مراسم مولدسازی دارایی های دولت را، راه برون رفت اقتصاد کشور از بن بست عنوان کرد و افزود: پیشبرد مسئله مولدسازی همراه با شفافیت موجب جلب اعتماد مردم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از بانک سپه برای پیشتازی در اجرای آیین نامه مولدسازی

تقدیر از بانک سپه برای پیشتازی در اجرای آیین نامه مولدسازی