مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 16:552023-06-30سياسي

آمریکا همچنان طاغوت اعظم و شیطان بزرگ است


دولت آمریکا خود یکی از مهم ترین ناقضان حقوق بشر بوده و بنا به فرموده مقام معظم رهبری مطلقاً صلاحیت اظهار نظر و داوری در این خصوص را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام سیدقوام صادق زاده امام جمعه موقت قلعه رییسی با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: اگر در حدخودتان تقوا پیشه کنید، اگر به دانسته های دینی خودتان التزام عملی پیدا کنید و هرچه از دین یاد گرفتید در زندگی تان پیاده کنید خدا خودش مربی و استاد بنده خود می شود و علوم یک روزه را در وجود بنده قرار می دهد که در هیچ مدرسه ای پیدا نمی شود و انسان به حالتی میرسد که استاد دیده و مکتب رفته به حالش غبطه می خورند.

امام جمعه موقت قلعه رییسی به دیدار خانواده شهدا با رهبر انقلاب اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهدا بیان فرمودند شهیدان قهرمانان برتر تاریخ کشور ما هستند،  این ها همه الگویند، جوان امروز احتیاج به الگو دارد.

وی افزود: از زاویه ارزش گذاری قرآنی پدران، مادران و همسران شهدا دارای فضیلتی بیشتر از دیگر مومنان و مصداق صابرانی هستند که خداوند بر آنان صلوات و رحمت می فرستد و گذشت پدران و مادران از فرزندان دلبندشان و گذشت همسران شهیدان از محبت عاشقانه و آتشین به همسرانشان و اوج نیکوکاری و انفاق در راه خدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا همچنان طاغوت اعظم و شیطان بزرگ است

آمریکا همچنان طاغوت اعظم و شیطان بزرگ است