مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 18:502023-07-05ورزشي

جشن بزرگ بیعت همزمان با دهه امامت و ولایت در ورزشگاه حافظیه برگزار شد


جشن بزرگ خانوادگی بیعت همزمان با دهه امامت و ولایت و عید غدیر در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جشن بزرگ خانوادگی بیعت به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر در ورزشگاه حافظیه برگزار شد.

   فرمانده سپاه فجر فارس در این جشن بزرگ اظهار کرد: این دومین جشن مردمی و خانوادگی بعد از دهه کرامت و بزرگداشت حضرت احمدبن موسی-شاهچراغ(ع) در ورزشگاه حافظیه است که به همت متولیان امر برگزار شد.

  سردار یداله بوعلی با تقدیر از همدلی و همکاری نهادها و دستگاه ها نظیر شهرداری شیراز، سپاه و بسیج، ورزش و جوانان، صداوسیما و فراجا که موجبات شادی مردم را مهیا کردند، ابراز امیدواری کرد: توفیق برگزاری مراسم بیعت به عنوان یک سنت جاری در سال های آینده را داشته باشیم.

  محمدحسن اسدی شهردار کلان شهر شیراز نیز با تقدیر از همکاری و همدلی نهادها و دستگاه ها با مدیریت شهری و همراهی مردم در این جشن چندین هزار نفری اظهار کرد: این برنامه با استقبال خوب و کم نظیر شهروندان عزیز و نجیب شیراز روبرو شد و خوشحالیم که توانستیم موجبات شادی آفرین برای مردم عزیز شهر شیراز فراهم کنیم.

  معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اعلام کرد: مراسم برگزاری جشن های دهه امامت و ولایت در نقاط مختلف شهر در حال برگزاری و تاکنون 67 جشن با پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن بزرگ بیعت همزمان با دهه امامت و ولایت در ورزشگاه حافظیه برگزار شد

جشن بزرگ بیعت همزمان با دهه امامت و ولایت در ورزشگاه حافظیه برگزار شد