مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 09:252023-06-29اقتصادي

رییس شورای شهر بوشهر: قلب اقتصادی شهر بوشهر ساماندهی می شود


ساماندهی بازار و مرکز شهر بوشهر به عنوان قلب اقتصادی این شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، وحید نیک روش رییس شورای شهر بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بازار بوشهر یک ظرفیت بسیار خوب گردشگری و اقتصادی دارد و یکی از برنامه های ما در شورای ششم بهسازی وضعیت بازار و مرکز شهر است.

وی افزود: طرح بهسازی میدان و خیابان انقلاب در ادوار قبل به صورت ناقص اجرا شده است در حالی که شاهدیم بازارهای زیادی از کشور شاهد حذف عبور و مرور خودرو و تبدیل به گذر پیاده رو شده و با استقبال مواجه شده است؛ این طرح قابلیت اجرا با فراهم کردن الزامات آن در مرکز شهر را دارد.

نیک روش از تخصیص اعتبار برای بهسازی بازار صفا، ماهی فروشان، میوه فروشان و خیابان شهدا خبر داد و ادامه داد: اعتبار 5 میلیارد تومان برای کف سازی این بازارها اختصاص یافته است.

این مقام مسؤول اعلام کرد: بازار ماهی فروشان یکی از جذابیت های گردشگری و خرید شهر بوشهر است که در شرایط نامناسبی به سر می برد و در جهت عرضه بهتر آبزیان باید محل جدید برای این بازار اختصاص یابد به طوری که عرضه عمده و خرده آبزیان در آن با رعایت شرایط بهداشتی باشد؛ در نتیجه شرایط خوبی برای خرید شهروندان و گردشگرانی که به بوشهر فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر بوشهر: قلب اقتصادی شهر بوشهر ساماندهی می شود

رییس شورای شهر بوشهر: قلب اقتصادی شهر بوشهر ساماندهی می شود