مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 20:102023-06-27سياسي

رسیدگی به 193 درخواست در دیدار مردمی رییس کل دادگستری البرز


رییس کل دادگستری استان البرز و معاونان وی و رییس کل محاکم و دادستان عمومی و انقلاب کرج و معاونان وی با حضور در مسجد «امام حسن (ع)» کرج به درخواست های 193 نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

- کرج- رییس کل دادگستری استان البرز و معاونان وی و رییس کل محاکم و دادستان عمومی و انقلاب کرج و معاونان وی با حضور در مسجد امام حسن (ع) کرج به درخواست های 193 نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر سه شنبه در دیدار مردمی رییس کل دادگستری و مدیران قضایی استان و شهرستان کرج که در ششمین روز هفته قوه قضاییه و در مسجد امام حسن (ع) واقع در منطقه دهقان ویلای کرج برگزار شد 193 درخواست مردمی توسط مدیران قضایی استان به صورت حضوری شنیده و دستورات مقتضی صادر شد.

حسین فاضلی هریکندی در حاشیه این میز خدمت قضایی گفت: ششمین روز هفته قوه قضاییه با عنوان همدلی قوا و خدمت به مردم نامگذاری شده و فرصت مناسبی است تا مسئولان قضایی و قضات استان با حضور در بین مردم به درخواست ها رسیدگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع یکی از محورهای مهم سند تحول و تعالی قضایی است که مصادیقی همچون بازدیدهای سرزده از مراکز قضایی و دیدار چهره به چهره مقامات و مسئولان قضایی با مردم و مراجعان را مشتمل می شود متذکر شد: دیدارهای مسئولان قضایی استان در سال گذشته و سال جاری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 193 درخواست در دیدار مردمی رییس کل دادگستری البرز

رسیدگی به 193 درخواست در دیدار مردمی رییس کل دادگستری البرز