مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 13:352023-06-23فرهنگي

ماجرای حمید نوری و کینه منافقین از مستندساز ایرانی


کارگردان مستند «بی وتن ها» که روند زندانی شدن غیرقانونی حمید نوری دیپلمات ایرانی در سوئد را به کمک منافقین به تصویر کشیده است، می گوید به او گفته بودند که سازمان مجاهدین خلق مخوف است و اگر برای ساخت مستند، - کارگردان مستند بی وتن ها که روند زندانی شدن غیرقانونی حمید نوری دیپلمات ایرانی در سوئد را به کمک منافقین به تصویر کشیده است، می گوید به او گفته بودند که سازمان مجاهدین خلق مخوف است و اگر برای ساخت مستند، کینه کنند ممکن است کارم را تلافی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین برنامه از فصل جدید برنامه پاتوق مستند که از سال 1401 توسط سازمان سینمایی سوره و در راستای هم اندیشی و هم افزایی میان مستندسازان و علاقه مندان به سینمای مستند راه اندازی شده بود، روز پنجشنبه اول تیر با نمایش و نقد و بررسی مستند بی وتن ها به کارگردانی حسین شمقدری و تهیه کنندگی محمدحسن مددی در سینما سپیده برگزار شد.

حامد شکیبانیا که اجرای این برنامه را برعهده داشت، بیان کرد: بیشتر مستندهایی که حسین شمقدری می سازد غیرقابل پخش است، اگرچه خودش این اتفاق را مثبت ارزیابی می کند.

امیدواریم بی وتن ها به کمک شبکه های مجازی و رسانه های اجتماعی به دست مخاطبان برسد چراکه این مستند تلاش یک فرزند برای رساندن فریاد مظلومیت پدرش از طریق مستند و رسانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای حمید نوری و کینه منافقین از مستندساز ایرانی

ماجرای حمید نوری و کینه منافقین از مستندساز ایرانی