مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-10بين الملل

کاهش محبوبیت نتانیاهو در نظرسنجی ها


نتایج تازه ترین نظرسنجی توسط رسانه های رژیم صهیونیستی نشان می دهد که محبوبیت بنیامین نتانیاهو و احزاب ائتلافی کابینه وی همچنان در حال کاهش است و در صورت برگزاری انتخابات کنست در برهه کنونی وی دیگر قادر به تشکیل کابینه بدون مشارکت احزاب مخالف نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، براساس نظرسنجی شبکه 12 رژیم صهیونیستی، درصورت برگزاری انتخابات کنست لیکود 28 کرسی را کسب می کند، درحالی که اردوگاه ملی به رهبری بنی گانتس 26 کرسی به دست خواهد آورد.

این درحالی است که سازمان پخش رژیم صهیونیستی (شبکه 11کان) در نظرسنجی خود اعلام کرد که حزب گانتس با کسب 29 کرسی در برابر 28 کرسی لیکود، با یک کرسی پیش خواهد بود.

براساس نظرسنجی شبکه 12 رژیم صهیونیستی، احزاب حامی نتانیاهو در صورت برگزاری انتخابات کنست، تنها 54 کرسی از 120 کرسی کنست را به دست خواهند آورد و 10 کرسی کمتر از میزانی که اکنون با آن تشکیل کابینه داده اند، کسب خواهند کرد.

این نظر سنجی نشان می دهد که حزب لیکود 28 کرسی، حزب شاس به رهبری آریه درعی از احزاب کنونی ائتلافی با حزب لیکود و دولت کنونی رژیم صهیونیستی که از احزاب حریدی به شمار می رود نیز 10 کرسی، حزب صهیونیسم مذهبی به رهبری بزالل اسموتریچ وزیر تندرو و افراطی کنونی کابینه نتانیاهو 9 کرسی و احزاب اتحاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محبوبیت نتانیاهو در نظرسنجی ها

کاهش محبوبیت نتانیاهو در نظرسنجی ها