مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 23:552023-07-10پزشكي

ارتباط و تعامل یزد و گیومری در حوزه های پزشکی قابل بررسی است


دستیار و مشاور شهردار گیومری ارمنستان با اشاره به دستاوردها و توانمندی های یزد در حوزه پزشکی و درمان گفت: ارتباط و تعامل یزد و گیومری در حوزه های پزشکی قابل بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرام شابویان در دیدار هیئت های اعزامی شهرداری های یاسبرین مجارستان و گیومری ارمنستان با مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اینکه ارمنستان ارتباط و تعامل بسیار خوبی با ایران دارد، اظهار کرد: در ارمنستان هم شهر گیومری ارتباط و خواهرخواندگی با یزد دارد.

وی به ارتباطات بسیار نزدیکی که به واسطه خواهرخواندگی این دو شهر به وجود آمده اشاره کرد و گفت: باید این ارتباطات را هرچه بیشتر و بهتر ادامه دهیم و تعاملاتمان را افزایش دهیم.

دستیار و مشاور شهردار شهر یاسبرین مجارستان خاطرنشان کرد: در بخش های مختلفی که امروز بازدید کردیم زمینه ای برای تبادل اطلاعات را به دست آوردیم که قطعا می تواند برای دو شهر نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد.

شابویان بیان کرد: با توجه به اطلاعات بسیار خوبی که از یزد کسب کردیم در تمامی حوزه ها علاقه مند هستیم که ارتباطاتمان را با یزد افزایش دهیم و قطعا این ارتباطات می تواند برای ما تاثیرگذاری بسیار خوبی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط و تعامل یزد و گیومری در حوزه های پزشکی قابل بررسی است

ارتباط و تعامل یزد و گیومری در حوزه های پزشکی قابل بررسی است