مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:212023-07-14اقتصادي

100 هکتار زمین به محدوده روستاهای استان بوشهر الحاق می شود


مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: 100 هکتار زمین مسکونی به محدوده روستاهای استان بوشهر الحاق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا مقدم ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم ما در سال جاری الحاق زمین به محدوده روستاها برای واگذاری به متقاضیان است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر بیان کرد: در این حوزه برای الحاق 100 هکتار زمین منابع طبیعی به محدوده روستاهای استان بوشهر عملیات نقشه برداری آغاز شده است.

وی همکاری منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در واگذاری زمین به متقاضیان در روستاهای استان بوشهر را ستود و بیان کرد: در سال گذشته 600 قطعه و امسال تاکنون 110 قطعه زمین مسکونی به روستاییان استان واگذار شده است.

مقدم اضافه کرد: شناسایی و الحاق زمین به محدوده روستاها با همکاری دستگاه های بنیاد مسکن، منابع طبیعی و آبخیزداری و ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در راستای نهضت ملی مسکن از جمله برنامه های مهم امسال است.

ساخت 5000 مسکن در روستاها وی با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی در روستاهای استان، اظهار داشت: ساخت 5 هزار واحد مسکونی در روستاها با مشارکت فرمانداران، دهیاران و بانک ها در روستاهای استان آغاز و این در حالی است که برای ساخت این واحدهای مسکونی اقدامات لازم برای مشارکت بانک ها در ساخت این واحدها انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هکتار زمین به محدوده روستاهای استان بوشهر الحاق می شود

100 هکتار زمین به محدوده روستاهای استان بوشهر الحاق می شود