مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:062023-07-15اقتصادي

ابراز نگرانی بابت سرنوشت کشاورزی کرمان/ کشاورزی مدرن می تواند منجی باشد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: کشاورزی مدرن می تواند یک منجی برای تامین نیازها، حفظ محیط زیست و استفاده از نهاده ها باشد.

- ایسنا/کرمان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: کشاورزی مدرن می تواند یک منجی برای تامین نیازها، حفظ محیط زیست و استفاده از نهاده ها باشد.

سیدمهدی طبیب زاده صبح امروز 24 تیرماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان از رونق و توسعه کسب و کارها از مسیر دانش بنیان سخن به میان آورد و اظهار کرد: کسب و کارها از مسیر دانش بنیان به بازار جهانی راه می یابند.

وی با اشاره به اهمیت همراهی سه رکن دانشگاه، بخش خصوصی و دولت در دستیابی به اهداف و توسعه کسب و کارها افزود: کشاورزی مدرن، صنایع متوسط و کوچک، بازاریابی صنایع کوچک و .

موضوعاتی هستند که در استان کرمان جدی دیده نشده در حالی که حلقه های یک توسعه پایدار هستند.

طبیب زاده تصریح کرد: همه ما اذعان داریم کشاورزی استان کرمان صرف نظر از نقش مهم در امنیت غذایی و اشتغال، به دلیل مصف بالای آب و بازدهی پایین، بهره ور نیست.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمان بیان کرد: عملکرد محصول نسبت به مصرف آب در بخش کشاورزی، عدد قابل قبولی نیست و اگر فکر اساسی برای این بخش نشود، بدانید کشاورزی استان کرمان سرنوشت خوبی نخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی بابت سرنوشت کشاورزی کرمان/ کشاورزی مدرن می تواند منجی باشد

ابراز نگرانی بابت سرنوشت کشاورزی کرمان/ کشاورزی مدرن می تواند منجی باشد