مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 21:562023-07-03اقتصادي

جمع آوری 5 میلیارد تومان نذر قربانی در استان قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، همت امانی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسبت های مختلف برنامه های جذب مشارکت های مردمی را دارد که به مناسبت عید سعید غدیر و قربان طرح نذر و قربانی را اجرا می شود.

وی ادامه داد: در طرح قربانی که در عید قربان اجرا شد، تاکنون بیش از پنج میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری و پس از ذبح با نظارت دامپزشکی، گوشت قربانی با نظارت بهداشتی بسته بندی و میان نیازمندان در سراسر استان توزیع شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: پس از گذر از عید سعید قربان در دهم ذیحجه، در آستانه 18 ذیحجه عید سعید غدیر هستیم که برنامه اطعام این روز بزرگ را داریم.

این مسوول افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می کنیم حدود 50 هزار غذای گرم برای توزیع در روز عید سعید غدیر طبخ و میان نیازمندان توزیع شود.

امانی عنوان کرد: برنامه اطعام روز غدیر در شهر قزوین، در مسجد جامع انجام می شود که در این برنامه 14 هزار پرس غذا طبخ و میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند در این طرح یا سایر طرح های کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت داشته باشند که با مراجعه حضوری در دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا از طریق کد مهربانی #028*8877* مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 5 میلیارد تومان نذر قربانی در استان قزوین

جمع آوری 5 میلیارد تومان نذر قربانی در استان قزوین