مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:202023-06-26سياسي

هیاهوی « چت جی پی تی » و برنامه کشورها در حوزه هوش مصنوعی (+فیلم)


چت جی پی تی و جعل عمیق (دیپ فیک) اخیرا بسیار خبرساز شده اند و نگرانی های بسیاری در مورد سوگیری و استفاده منفی از آن ها به وجود آمده است.

اما فراتر از این همهمه، - بخش سلامت یکی از حوزه هایی است که هوش مصنوعی در حال حاضر برای بهبود مراقبت از بیمار و نتایج آن استفاده می شود   بخش سلامت یکی از حوزه هایی است که هوش مصنوعی در حال حاضر برای بهبود مراقبت از بیمار و نتایج آن استفاده می شود.

به گفته الخاندرو نیکلاس مایورکاس، وزیر آژانس امنیت داخلی ایالات متحده، این کشور یک کارگروه برای توسعه رویکرد خود در استفاده از هوش مصنوعی ایجاد خواهد کرد.

هوش مصنوعی می تواند در نقش هایی از حفاظت از زیرساخت های حیاتی تا غربالگری محموله ها استفاده شود.

مایورکاس گفت که این فناوری چشم انداز تهدید را به شدت تغییر خواهد داد و افزود: دپارتمان ما در استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی برای ایمن سازی کشور و دفاع در برابر استفاده مخرب از این فناوری تحول آفرین نظارت خواهد کرد.

  دانشکده حقوق دانشگاه کالیفرنیا، یکی از اولین مؤسسات آموزشی است که یک سیاست رسمی در مورد استفاده دانشجویان از هوش مصنوعی مولد اتخاذ کرده است.

این خط مشی دانشجویان را به استفاده از هوش مصنوعی برای انجام تحقیق یا تصحیح گرامر محدود می کند و می گوید که در امتحانات یا برای نوشتن تکالیف از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیاهوی « چت جی پی تی » و برنامه کشورها در حوزه هوش مصنوعی (+فیلم)

هیاهوی « چت جی پی تی » و برنامه کشورها در حوزه هوش مصنوعی (+فیلم)