مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-20سياسي

جذب بی ضابطه نیرو در شهرداری های شهرستان البرز ممنوع است


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در خصوص جذب خارج از ضابطه نیروی انسانی در مجموعه مدیریت شهری هشدار داد.

- حجت الاسلام محمد تقی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جذب نیروی انسانی در هر سازمان مستلزم طی روند اداری از جمله گزینش بوده و می بایست در چارچوب ضوابط و مقررات استخدامی انجام شود.

وی افزود: اینکه برخی افراد خارج ضابطه و به صورت سفارشی ابتدا جذب و بکارگیری شوند و سپس در موقعیت مناسب مراحل اداری را انجام می دهند به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و باید در وهله اول صلاحیت و شایستگی افراد احراز و این فرصت جذب به صورت عمومی فراهم شود و مختص افراد خاص نباشد.

این مقام قضایی بیان کرد: طی روزهای اخیر جذب خارج از ضابطه نیروی انسانی در مجموعه مدیریت شهری شهرستان برخی حواشی و گلایه هایی را ایجاد کرده که در این خصوص هشدارهای لازم به مدیران شهری داده شده و قطعاً دستگاه قضایی در راستای احیا حقوق عامه موضوع را پیگیری خواهد کرد.

حجت الاسلام تقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهر نسبت به شهرداری ها نقش نظارتی دارند و در این خصوص باید به خوبی ایفای نقش کنند و نباید شوراها زمینه ساز برخی اقدامات خارج از ضابطه باشند و برخی مسائل را بدون رعایت مقررات مربوطه به شهرداری ها تحمیل کنند و بدون شک اینگونه مسائل توسط دادستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب بی ضابطه نیرو در شهرداری های شهرستان البرز ممنوع است

جذب بی ضابطه نیرو در شهرداری های شهرستان البرز ممنوع است