مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 20:002023-06-27فرهنگي

شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به میزبانی شهرکرد برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی منطقه 2 ایران در این استان، گفت: این جشنواره 10 تا 12 تیرماه در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار می شود.

- پیام احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برگزاری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی منطقه 2 ایران در چهارمحال و بختیاری، گفت: فراخوان این جشنواره از فروردین ماه امسال در سطح ملی توسط دبیرخانه کشوری منتشر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هنرمندانی که تمایل به شرکت در این جشنواره داشتند می توانستند آثار خود را تا پایان خردادماه به دبیرخانه ارسال کنند و از یکم تیرماه داوری آثار انجام شد و در نهایت پذیرفته شدگان در پنج منطقه کشور به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: استان ما به عنوان میزبان منطقه 2 کشور پذیرای 12 گروه موسیقی از استان های اصفهان، بوشهر، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

احمدی اضافه کرد: در بخش پژوهشی استان ما میزبان 6 پژوهشگر و استاد موسیقی از استان های تهران، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره 10 تا 12 تیرماه در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار می شود، بیان کرد: افتتاحیه جشنواره شنبه 10 تیرماه جاری از سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به میزبانی شهرکرد برگزار می شود

شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به میزبانی شهرکرد برگزار می شود