مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-11سياسي

تمدید مهلت ثبت نام مسابقه قرآنی «مدهامتان» در اردبیل


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت:مهلت ثبت نام در مسابقه قرآنی «مدهامتان»برای حضور پرشور جامعه قرآنی و اعضای کانون های مساجد اردبیل تا 30 تیرماه تمدید شد.

- اردبیل-مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت:مهلت ثبت نام در مسابقه قرآنی مدهامتان برای حضور پرشور جامعه قرآنی و اعضای کانون های مساجد اردبیل تا 30 تیرماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی آمون پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در مسابقه قرآنی مدهامتان اظهار کرد: مسابقه های قرآنی زیربنای کشف استعدادهای حوزه قرآنی است و حضور نوجوانان و جوانان در این مسابقات یک رقابت معنوی را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه مسابقه قرآنی مدهامتان یکی از رویدادهای بزرگ قرآنی هست که در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود، گفت: مهلت ثبت نام در مسابقه قرآنی مدهامتان تا 30 تیرماه تمدید شده و جامعه قرآنی و اعضای کانون های مساجد استان فرصت دارند تا این رقابت معنوی حضور فعال داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خاطرنشان کرد: این رویداد قرآنی در سه رده سنی زیر هفت سال، هفت تا 16 سال و 17 تا 30 سال در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام مسابقه قرآنی «مدهامتان» در اردبیل

تمدید مهلت ثبت نام مسابقه قرآنی «مدهامتان» در اردبیل