مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-18اقتصادي

«عشق آباد» میزبان کنفرانس بین المللی و نمایشگاه «نفت و گاز ترکمنستان-2023»


هجدهمین کنفرانس بین المللی و نمایشگاه بین المللی «نفت و گاز ترکمنستان» روزهای 25 تا 27 اکتبر سال جاری در عشق آباد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، هجدهمین کنفرانس بین المللی و نمایشگاه بین المللی نفت و گاز ترکمنستان روزهای 25 تا 27 اکتبر سال جاری در عشق آباد برگزار می شود.

هدف از برگزاری این کنفرانس و نمایشگاه تقویت گفت وگوهای منطقه ای در زمینه توسعه پایدار بیشتر بخش انرژی، بررسی آخرین روندها در سیستم انرژی جهانی و گسترش فرصت ها برای جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی در صنعت نفت و گاز ترکمنستان عنوان شده است.

کنسرن دولتی ترکمن گاز ، ترکمن نبیت ، اتاق صنایع و بازرگانی و شرکت دولتی ترکمن ژئولوژی با همکاری ترکمن فاروم و حمایت شرکت بریتانیایی گافنی کلاین از سازمان دهندگان این رویداد هستند.

در این همایش بین المللی شرکت تعداد بی سابقه ای از روسای شرکت های بین المللی پیشرفته در زمینه انرژی، سازمان های بین المللی و موسسات مالی پیشرو جهان برنامه ریزی شده است.

میهمانان تجربیات خود را به اشتراک گذاشته و در مورد روندهای منطقه ای و جهانی موثر بر توسعه صنعت نفت و گاز در ترکمنستان گفت وگو خواهند کرد.

پایان پیام/ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عشق آباد» میزبان کنفرانس بین المللی و نمایشگاه «نفت و گاز ترکمنستان-2023»

«عشق آباد» میزبان کنفرانس بین المللی و نمایشگاه «نفت و گاز ترکمنستان-2023»