مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-08سياسي

برخورد با هنجارشکنان در شبکه های اجتماعی در مازندران


رییس پلیس فتا مازندران از اجرای تشدید طرح عملیاتی پلیس فتا درخصوص برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی با همراهی معاونت فضای مجازی سپاه استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سامع خورشاد گفت: فضای مجازی همچون دنیای واقعی بستر بروز و ظهور ایده ها و اشکال و فرم های مختلف رفتاری است و طبعاً به سبب گستردگی و فراگیری و عمق نفوذش، این روزها از اهمیت بیشتری در اشاعه ارزش ها و هنجارها برخوردار است.

وی افزود: این عملیات ها با بهره گیری از ظرفیت های تخصصی دراختیار وهمچنین با کمک تیم های رصد معاونت فضای مجازی سپاه استان پایش شبانه روزی هرگونه فعالیت مجرمانه حول محورهای ترویج و اشاعه فحشاء و موارد سو اخلاقی انجام می شود.

رییس پلیس فتا استان مازندران تصریح کرد: با اشاره به مصادیق مجرمانه در خصوص اشاعه و ترویج فحشاء در فضای مجازی نظیر ترغیب به بی حجابی، تن نمایی، مدلینگ مبتذل، لایوهای مستهجن غیراخلاق، وغیره اظهار داشت: تا کنون با انجام هزار و 704 رصد عام با همکاری معاونت فضای مجازی سپاه صورت گرفته، تعداد هزار و 372 مورد شناسایی انجام شده وبالغ بر 375 فقره اقدام قضایی وعملیاتی شامل تذکر داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با هنجارشکنان در شبکه های اجتماعی در مازندران

برخورد با هنجارشکنان در شبکه های اجتماعی در مازندران