مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:152023-06-25سياسي

عسگری: مردمی سازی به معنای قرار دادن عادلانه ابزارهای تولید در اختیار مردم است


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائلی مثل ساماندهی بانک های خصوصی و ساماندهی موضوع ارز در برنامه هفتم کمرنگ است.

- نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائلی مثل ساماندهی بانک های خصوصی و ساماندهی موضوع ارز در برنامه هفتم کمرنگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عسگری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طول دو سال گذشته یکی از نقاط قوت دولت بحث دیپلماسی اقتصادی بوده که توانسته با حرکت های تحول آفرین در این بخش توفیقات خوبی داشته باشد، به ویژه در حوزه دیپلماسی همسایگی، تقویت روابط با قدرت های نوظهور، حمایت از چندجانبه گرایی، فزایش سرمایه گذاری خارجی رکورد شکنی صادرات غیر نفتی، رسیدن تجارت بین المللی به رقم بالای 112 میلیارد دلار و رشد 20 درصدی صادرات و همسایگان از جمله این توفیقات دولت بوده که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه سوال مردم این است که چرا این نقاط مثبت تأثیرشان را بر معیشت و وضعیت اقتصادی مردم نشان نمی دهد، گفت: ما کجا راه را اشتباه می رویم و کجا به ما آدرس غلط می دهند؟ مدام مرکز پژوهش های مجلس دلیل تورم را کسری بودجه دولت قلمداد می کند، اما سوال این است که چطور کشورهایی که چند برابر ما کسری بودجه دارند با تورم اینچنینی مواجه نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسگری: مردمی سازی به معنای قرار دادن عادلانه ابزارهای تولید در اختیار مردم است

عسگری: مردمی سازی به معنای قرار دادن عادلانه ابزارهای تولید در اختیار مردم است