مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-03اقتصادي

راه اندازی مجتمع های نان در تبریز


فرماندار تبریز از راه اندازی مجتمع های نان در این شهر خبر داد و گفت: آماده پیگیری جدی و حل برخی موانع موجود در رابطه با مجتمع های نان و بازارچه های محلی شهرداری تبریز هستیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز از راه اندازی مجتمع های نان در این شهر خبر داد و گفت: آماده پیگیری جدی و حل برخی موانع موجود در رابطه با مجتمع های نان و بازارچه های محلی شهرداری تبریز هستیم.

یونس فاتح با حضور در سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز اظهار کرد: ایجاد مجتمع های تولید نان میزان پخت را افزایش می دهد و راهکاری برای کاهش صف های طولانی نان است.

وی یکی از برنامه های اولویت دار فرمانداری را کیفیت بخشی به نان و ارتقای وضعیت تولید نان عنوان کرد و گفت: راه اندازی این مجتمع ها برای سهولت و راحتی مردم در دسترسی به نان های تولیدی است.

فاتح افزود: برای این منظور از صنف نانوایی حمایت ویژه می شود و روند ارایه مجوزهای دریافتی از سوی سازمان های مربوطه نیز آسان سازی می شود.

وی همچنین با تاکید بر لزوم تسهیل در هماهنگی های بین ارگانی، در به ثمر رساندن پروژه های خدمت رسان برای حل برخی موانع موجود در رابطه با مجتمع های نان و بازارچه های محلی شهرداری تبریز اعلام آمادگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجتمع های نان در تبریز

راه اندازی مجتمع های نان در تبریز