مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 19:252023-06-25اقتصادي

صرفه جویی 10 درصدی و مهار بحران آب در اردبیل


مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: صرفه جویی 10 درصدی مشترکان آب در استان اردبیل زمینه ای را فراهم می آورد تا ما در تابستان امسال بحران کم آبی نداشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا نعمت سلطانی عصر یکشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت ترمیم و اصلاح شبکه مناطق سیل زده اردبیل اظهار کرد: با توجه به کاهش 20 درصدی بارندگی ها نسبت به مدت مشابه، ضرورت دارد تا مشترکان آب صرفه جویی در مصرف شرب را به عنوان یک اولویت اصلی مد نظر قرار دهند تا تابستان گرم را بدون قطعی آب سپری کنیم.

وی تصریح کرد: شرایط کم آبی و تنش های ایجاد شده ایجاب می کند تا ما در ابعاد مختلف امر بهینه مصرف کردن منابع آب را مد نظر قرار دهیم که با همکاری جهاد کشاورزی الگوهای مصرف درست آب نیز در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: به رغم خسارت سنگینی که سیل اخیر در شهرهای شمالی استان اردبیل وارد کرد اما بارش های رخ داده عمدتاً از مرزهای استان بودن استفاده خارج شده و نباید شهروندان و روستاییان احساس کنند با بارش های سنگین باران و سیلابی شدن مناطق مختلف دیگر مشکل کم آبی وجود ندارد.

نعمت سلطانی افزود: مصرف آب نسبت به دوره 2 ماهه سال قبل بیش از یک میلیون و 100 متر مکعب افزایش یافته و این زنگ هشدار را برای ما به صدا درآورده تا در شهرهای مختلف به ویژه 17 ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 10 درصدی و مهار بحران آب در اردبیل

صرفه جویی 10 درصدی و مهار بحران آب در اردبیل