مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 19:052023-07-11حوادث

اطفای 2 آتش سوزی در فردیس


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از اطفای دو حریق در این شهر خبر داد.

- حسین عاشوری در گفت وگو با خبرنگار مهر از اطفای حریق یک واحد مسکونی در شهرک 17 شهریور خبر داد و اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس مبنی بر رخداد این حریق، سریعاً 3 دستگاه خودروی عملیاتی به همراه 7 نفر آتش نشان و افسر کشیک از ایستگاه های 106 و 109 به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه هشت واحدی حریقی از کولر گازی واحد واقع در پذیرایی شروع و در ادامه به مبلمان و فرش ها نیز سرایت کرده بود، افزود: وسعت حریق 20 مترمربع بوده که توسط نیروها اطفا و تخلیه دود از ساختمان صورت گرفت و تعداد 12 نفر محبوس شده داخل ساختمان توسط نیروهای عملیاتی آتش نشان به بیرون منتقل شدند.

اطفای حریق کارگاه تولیدی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس تصریح کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر حریق در یک کارگاه، سریعاً 4 دستگاه خودروی عملیاتی به همراه 9 نفر آتش نشان و افسر کشیک از ایستگاه های 103،106 و 109 به محل حادثه اعزام شدند.

وی متذکر کرد: مشاهده شد در یک کارگاه تولیدی البسه به زیربنای 360 متر مربع در قسمت پشت بام حریقی به وسعت 50 مترمربع در قس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفای 2 آتش سوزی در فردیس

اطفای 2 آتش سوزی در فردیس