مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-26ورزشي

قلعه نویی: هزینه نگرش هجومی ام را می دهم


باید در خصوص واکنش هایی که برخی از دوستان ما داشتند بگویم خودتان رزومه افرادی مانند الهویی را بررسی کنید و ببینید او شرایط لازم را دارد یا خیر.

- جی پلاس و به نقل از ایرنا؛ در خصوص انتقادهایی که به حضور تیم ملی فوتبال در تورنمنت کافا شد، اظهار داشت: شاید برخی از دوستان اطلاعات کامل و جامعی نداشته باشند هرچند همه نظرها برای من مهم و ارزشمند است و همه آنها را هم می شنوم؛ ولی برخی اظهارنظرها هم از روی بی اطلاعی نیست که دلیل آن هم مشخص است اما من یک سئوال دارم،؛ اگر تیم ملی به تورنمنت کافا نمی رفت باید چه می کردیم؟ یک فرصت و زمان مناسب را برای چند بازی از دست می دادیم و در آن شرایط هم امکان جابجایی و جایگزینی نبود.

وی ادامه داد: فراموش نکنیم تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیداری دوستانه با ترکیب کامل خود برابر استرالیا به میدان رفت و اتفاقی هم رخ نداد.

آیا دو تیم از نظر رنکینگ و جایگاهی که در فوتبال دنیا دارند با هم قابل قیاس هستند؟ البته ما هم به فدراسیون فوتبال درخواست بازی با تیم های خوب و مطرح را داده ایم اما نباید فیفادی ها را از دست داد و به دنبال آن هستیم تا از فرصت ها بهترین بهره را ببریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: قرقیزستان با روسیه بازی کرد و دو تیم تا دقایق پایانی با نتیجه یک بر یک مساوی بودند؛ اما در لحظات پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلعه نویی: هزینه نگرش هجومی ام را می دهم

قلعه نویی: هزینه نگرش هجومی ام را می دهم