مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 23:302023-06-25اجتماعي

مشارکت 295 معلم در جشنواره های زیباسازی مدارس ایلام


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: جشنواره های سفیران تحول و جشنواره تصویری از کلاس و مدرسه با محتوای زیباسازی مدارس با مشارکت 295 نفر از آموزگاران استان برگزار شد.

- فاطمه پاپی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به منظور ثبت اقدامات جهادی همکاران آموزگار در زیبا سازی و شادابی محیط کلاس و مدرسه 2 جشنواره سفیران تحول و جشنواره تصویری از کلاس و مدرسه در سطح مدارس عشایری و روستایی و شهری با مشارکت 295 آموزگار برگزار شد.

وی افزود: در جشنواره سفیران تحول بیش از 40 نفر از معلمان مدارس عشایری و روستایی تصاویر و کلیپ های اقدامات جهادی را در راستای زیباسازی و شاداب سازی کلاس خود را ارسال کردند که به نظر هیات داوران تعداد هفت اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان درباره جشنواره تصویری از کلاس و مدرسه من یادآور شد: 255 نفر از آموزگاران تصاویر و کلیپ های های اقدامات جهادی را در راستای زیباسازی و شاداب سازی کلاس و مدرسه خود را ارسال کردند که در پایان تعداد 23 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 295 معلم در جشنواره های زیباسازی مدارس ایلام

مشارکت 295 معلم در جشنواره های زیباسازی مدارس ایلام