مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-20حوادث

جان باختن یک پرستار در واژگونی خودروی کارکنان بیمارستان اروندکنار


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان از کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن سه تن در پی حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محور آبادان به اروندکنار خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان از کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن سه تن در پی حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محور آبادان به اروندکنار خبر داد.

دکتر سید نادر نقیبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 13:27 امروز (29 تیرماه) در تماسی با مرکز پیام اورژانس پیش بیمارستانی 115 خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در محور آبادان به اروندکنار روبه روی کارخانه یخ اطلاع رسانی شد که بلافاصله دو تیم امدادی از نزدیک ترین پایگاه های اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه تمامی سرنشینان این خودرو از کارکنان بیمارستان اروندکنار بودند، افزود: در این حادثه متأسفانه یک نفر فوت و 3 نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط تکنسین های اورژانس 115 برای ادامه درمان به بیمارستان های شهیدبهشتی شهرستان آبادان و حضرت زینب (س) اروندکنار منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن یک پرستار در واژگونی خودروی کارکنان بیمارستان اروندکنار

جان باختن یک پرستار در واژگونی خودروی کارکنان بیمارستان اروندکنار