مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 16:262023-06-27حوادث

جلوگیری از تردد 900 خودروی حادثه ساز در جاده های اصفهان


اصغر زارع رییس پلیس راه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اجرای طرح های برخورد با تخلفات حادثه ساز در هفته اخیر به صورت ویژه در دستور کار تیم های محسوس و نامحسوس پاسگاه های پلیس راه استان قرار گرفت و همچنان در تمام راه های استان در حال انجام است.

وی افزود: مأموران پلیس راه بدون هیچگونه اغماضی با رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند برخورد قانونی کرده و خودروی آن ها را راهی پارکینگ می کنند.

زارع گفت: از شروع اجرای این طرح که از یک هفته پیش آغاز شده، تاکنون 900 خودرو به علت تخلفات حادثه ساز، سرعت غیرمجاز، انجام 2 تخلف همزمان توسط تیم های کنترل سرعت پاسگاه های پلیس راه استان متوقف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

رییس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: اعمال قانون عدم استفاده از کمربند ایمنی در این هفته نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزایش داشته که این نشان از بی توجهی برخی از رانندگان و سرنشیان، به ویژه سرنشینان ردیف عقب خودرو به استفاده از کمربند ایمنی است.

وی با بیان اینکه بستن کمربند ایمنی نقش قابل توجهی در جلوگیری از مجروح شدن و یا فوت رانندگان و سرنشینان خودروها دارد، خاطرنشان کرد: به رانندگان و سرنشینان خودروها توصیه می کنیم حتماً کمربند ایمنی خود را ببندند و به سرنشینانی هم که کمربند ایمنی خود را نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تردد 900 خودروی حادثه ساز در جاده های اصفهان

جلوگیری از تردد 900 خودروی حادثه ساز در جاده های اصفهان