مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 19:422023-07-10بين الملل

شورای همکاری: دست صلح ما به سوی ایران دراز است


دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس با بیان اینکه کشورهای عضو این شورا روابط تاریخی با جمهوری اسلامی ایران دارند، گفت که همیشه دست صلح ما به سوی این کشور دراز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امروز دوشنبه در سطح وزیران، ششمین نشست موسوم به گفت وگوی راهبردی بین روسیه و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در مسکو برگزار شد.

پایگاه خبری الخلیج اونلاین گزارش داد که هدف از این نشست، تقویت همکاری و افزایش تعامل بین کشورهای عضو شورای همکاری و روسیه است.

سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در این نشست گفت که تداوم همکاری بین کشورهای حاشیه خلیج فارس و مسکو اهمیت بسیاری دارد.

لاوروف ضمن ابراز خرسندی از نتایج دور قبلی گفت وگوهای راهبردی که در ریاض برگزار شد، گفت که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه اهمیت زیادی برای ارتباط و همکاری با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس قائل است.

  جاسم البدیوی دبیر کل شورای همکاری هم ضمن ضمن پایبندی به کشورهای عضو این شورا به تقویت روابط با روسیه و حل و فصل اختلافات، درباره رابطه با جمهوری اسلامی ایران گفت: روابط تاریخی با ایران داریم و همیشه دست صلح ما به سوی این کشور دراز است.

البدیوی ضمن ابراز امیدواری نسبت به عملی شدن اظهارات تهران درباره رابطه با کشورهای شورای همکاری، روابط این کشورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای همکاری: دست صلح ما به سوی ایران دراز است

شورای همکاری: دست صلح ما به سوی ایران دراز است