مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 19:552023-07-02اقتصادي

رفع چالش های کشاورزی با تحقیقات مشترک جهاددانشگاهی و جهاد کشاورزی


رییس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بر انجام تحقیقات مشترک این مجموعه با جهاددانشگاهی به منظور رفع چالش های تولید در حوزه کشاورزی تاکید کرد.

  - ایسنا/خراسان جنوبی رییس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بر انجام تحقیقات مشترک این مجموعه با جهاددانشگاهی به منظور رفع چالش های تولید در حوزه کشاورزی تاکید کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی جعفری، امروز یکشنبه 11 تیر در دیدار با رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بر تعاملات بین دو مجموعه در راستای اهداف مشترک تاکید کرد و گفت: آمادگی لازم به منظور انجام تحقیقات و با هدف بهبود شرایط و توسعه محصولات کشاورزی برای همکاری با جهاددانشگاهی وجود دارد.

وی با تاکید بر توجه رسانه ای یادآور شد: در خصوص طرح های پژوهشی آماده هر نوع همکاری برای ارائه ایده ها به منظور رفع چالش های کشارزی استان بوده و در این راستا با مراکز تحقیقات جهاددانشگاهی همراهی لازم را خواهیم داشت.

جعفری با تاکید بر اجرای اقدامات مشترک و افزایش تبادلات و پوشش خبری اقدامات جهاد کشاورزی استان، گفت: فعالیت های شاخصی در حوزه کشاورزی استان در حال شکل گرفتن و انجام بوده که لازم است برای آگاهی مردم منعکس شود.

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز با اشاره به ظرفیت بالای تجربه و نیروی انسانی که در قالب فرهنگ جهادی در جهاد دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع چالش های کشاورزی با تحقیقات مشترک جهاددانشگاهی و جهاد کشاورزی

رفع چالش های کشاورزی با تحقیقات مشترک جهاددانشگاهی و جهاد کشاورزی