مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:502023-06-26سياسي

تأکید رییس قوه قضاییه به مسؤولان قضایی برای توجه به کانون خانواده


به مسؤولان قضایی مکرر و مؤکد تاکید و اصرار دارم که علیرغم حجم بالای کار و بعضاً پیشبرد برخی امور و رسیدگی به پرونده ها و موضوعات به صورت شبانه روزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام محسنی اژه ای به مناسبت هفته قوه قضاییه برای دومین بار طی یکسال اخیر با خانواده مسئولان قضایی دیدار کرد.

رییس قوه قضاییه در این دیدار به صورت مستوفی و مبسوط وقتی را برای همسران و سایر اعضای خانواده مسئولان قضایی اختصاص داد تا به بیان مطالب و دغدغه های خود بپردازند.

رییس دستگاه قضا پس از استماع سخنان و دغدغه های همسران و اعضای خانواده مسئولان قضایی، با اشاره به اهمیت بسیار بالای نقش خانواده در تعالی و پیشرفت های معنوی و مادی انسان ها، اظهار کرد: خانواده سنگ زیرین و رکن اساسی جامعه است، حفاظت و حراست از این رکن اساسی، مقوله بسیار حائز اهمیتی است.

وی بیان کرد: اعتقاد ما آن است که شما همسران و اعضای خانواده مسئولان، به همان اندازه که آنها در مسیر خدمت رسانی و ایفای مسئولیت و تکلیف، متحمل سختی و رنج می شوند، شما نیز متحمل زحمت و مشقت می شوید؛ اما بدانید که بواسطه این امر نزد خداوند مأجور هستید.

  حجت الاسلام محسنی اژه ای تصریح کرد: بدون تردید خدمت و قبول مسئولیت در قوه قضاییه با توجه به جمیع شرایط و مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس قوه قضاییه به مسؤولان قضایی برای توجه به کانون خانواده

تأکید رییس قوه قضاییه به مسؤولان قضایی برای توجه به کانون خانواده