مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-22سياسي

نحوه درست مواجهه با شایعات و شبهه پراکنی ها در عصر رسانه چیست؟


باید از شبهه پراکنی ها و شایعات جلوگیری کنیم و ما شاهد این موضوع بوده ایم که همین امر باعث رخ دادن چه جنایاتی در زمان اباعبدالله الحسین (ع) بوده است.

- معصومه نصیری گفت: باید از شبهه پراکنی ها و شایعات جلوگیری کنیم و ما شاهد این موضوع بوده ایم که همین امر باعث رخ دادن چه جنایاتی در زمان اباعبدالله الحسین (ع) بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معصومه نصیری، کارشناس سواد رسانه، امروز شنبه سی ویکم تیر در برنامه تلویزیونی سلام تهران از ابعاد رسانه ای واقعه عاشورا و جنگ تمام عیار رسانه های دشمن گفت.

این کارشناس سواد رسانه گفت: بسیاری از ما از خود این سوال را پرسیده ایم که چگونه در حضور حق مسلم و واضح، مردم طرف باطل را بگیرند؟ با خود می گوییم که اگر ما در زمان امام حسین (ع) بودیم، حتماً از یاران تمام عیار ایشان می شدیم.

اما باید این نکته را در نظر داشته باشیم که در آن زمان یک سیستم تبلیغاتی در آن زمان وجود داشته که جامعه را کاملاً تحت تأثیر خود قرار داده است.

وی افزود: امروزه نیز ما به واسطه تکنیک های مختلف رسانه ای در شرایطی قرار می گیریم که تشخیص حق از باطل برایمان سخت می شود.

در زمان امام حسن (ع) یک نظام پروپاگاندایی مقاوم در برابر اباعبدالله وجود داشته است تا اذهان عمومی را نسبت به ایشان مسموم کرده و جامعه را گمراه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه درست مواجهه با شایعات و شبهه پراکنی ها در عصر رسانه چیست؟

نحوه درست مواجهه با شایعات و شبهه پراکنی ها در عصر رسانه چیست؟