مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-13ورزشي

آغاز ثبت نام دومین دوره المپیاد ورزش کارگری در یزد


رییس مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان یزد گفت: ثبت نام دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان یزد ویژه جامعه کار و تلاش و خانواده آنها از 20 تیرماه آغاز و تا 10 مرداد ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدهادی آقایی شامگاه دیروز با حضور در جمع دورهمی اصحاب رسانه استان اظهار کرد: دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان یزد در هفت گروه از جامعه هدف مرداد ماه آغاز می شود.

وی افزود: این دوره از المپیاد ویژه آقایان و بانوان شامل کارگران شاغل، خانواده کارگران، فرزندان کارگر، بازنشستگان، کارگران کم بینا و روشندل، همسران کارگر و کارگران معلول در رشته های مختلف برنامه ریزی و اجرا می شود.

دبیر المپیاد ورزشی کارگران استان یزد در خصوص نحوه اجرای این المپیاد گفت: مسابقات ویژه کارگران شاغل در محیط کار آنها برگزار می شود و گروه های دیگر پس از ثبت نام و جمع بندی، در زمان و مکان مشخص به مرحله اجرا می رسد.

آقایی با بیان این که مرحله اول المپیاد ویژه کارگران شاغل در محل شرکت و مرحله نهایی در مجموعه ورزشی کارگران غدیر انجام می شود، تصریح کرد: خوشبختانه کارفرمایان یزدی در برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی ویژه کارگران همکاری خوبی را در طول سالیان گذشته با متولیان ورزش کارگری استان داشته و امسال نیز امیدواریم با همراهی آنها المپیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام دومین دوره المپیاد ورزش کارگری در یزد

آغاز ثبت نام دومین دوره المپیاد ورزش کارگری در یزد