مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-19سياسي

به کسی اجازه نمی دهیم قطار توسعه سیستان و بلوچستان را متوقف کند


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دغدغه اصلی تیم کاری استانداری، مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران و .

رشد همه جانبه در تمامی حوزه ها از جمله زیرساخت ، - ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دغدغه اصلی تیم کاری استانداری، مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران و .

رشد همه جانبه در تمامی حوزه ها از جمله زیرساخت ، شاخص های فرهنگی، آموزشی، فنی و شهری است.

رضا شریفی امروز چهارشنبه 28 تیر در حاشیه بازدید سرزده از شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان با اشاره به تغییر وظایف شرکت مخابرات اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائل در عرصه مخابراتی استان عدم توجیه مدیران استانی نسبت به تحولات و تغییرات پیش آمده در این حوزه است.

وی با اشاره به ذهنیت عمومی در سطح جامعه بیان داشت: هنگام به وجود آمدن مشکلات ارتباطی و مخابراتی؛ مسئولان و عامه همچنان شرکت مخابرات را مسئول می دانند، البته فرهنگ سازی در سطح نخبگانی برای آشنایی با عملکرد اصلی شرکت مخابرات در حال انجام است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به مشکلات شرکت مخابرات در بخش زیرساخت ها با استفاده از ظرفیت های استان برای رفع این مشکلات، مسئولان استانداری و مجموعه های مختلف در کنار شرکت مخابرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کسی اجازه نمی دهیم قطار توسعه سیستان و بلوچستان را متوقف کند

به کسی اجازه نمی دهیم قطار توسعه سیستان و بلوچستان را متوقف کند