مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 21:252023-06-26سياسي

اهدای 363 سری جهیزیه به نوعروسان بوشهری


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: 363 سری جهیزیه در دهه امامت و ولایت از عید قربان تا عید غدیر به نوعروسان تحت حمایت واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عباس روشن مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ایام عید قربان تا غدیر خم برنامه های متنوعی در استان برگزار می شود؛ در همین رابطه برگزاری ازدواج مددجویان تحت عنوان ازدواج آسان در همه شهرستان های استان برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: یکی از خدمات کمیته امداد تأمین جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت می باشد که 363 سری جهیزیه در دهه امامت و ولایت از عید قربان تا عید غدیر به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر واگذار می شود.

روشن اقلام این جهیزیه ها شامل 5 قلم کالای اساسی زندگی از جمله یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جارو برقی دانست و گفت: برای تهیه و خرید این جهیزیه ها 108 میلیارد ریال از محل منابع امدادی و کمک خیرین پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران می توانند به منظور تأمین بخشی از هزینه جهیزیه نوعروسان مددجو در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 363 سری جهیزیه به نوعروسان بوشهری

اهدای 363 سری جهیزیه به نوعروسان بوشهری